Hej!

augusti 21, 2008 at 11:29 f m (1)

Och välkomna till Hotness ångesthål. Idag är det inte bra. Alls. Skulle egentligen ha träffat Suzy imorse, men jag bestämde mig för att ha migrän och donera lite till den vita porslinsguden istället. Roligare så kanske. Eller inte. Min övriga ångest idag består av funderingar över vad jag ska göra i framtiden. Jag är snart utbildad strategisk inköpare, men några inköpsjobb verkar inte finnas. Inte vad jag hittat iaf. Och det ger mig ångest på hög nivå. Typ studsar från väggarna. Dessutom har jag drabbats något enormt av köplusta. Som inte är av denna värld. Har köpt en hel del, men jag är inte på långa vägar mättad än.

Now I jus lööv these. Fast jag ser ut som en långbent sketen kalv så diggar jag dem. Hårt.

Så vad har ni gjort på senaste?

Kommentera

