Marc Jacobs Parfym

augusti 31, 2008 at 1:10 e m (Spendingmadness)

                   

Ok, egentligen ska jag verkligen inte ta av sparet och slösa såhär. Men jag hittade en sida på nätet där parfymer kostar typ 300:-. För bra klipp för att motstå. Så jag köpte 100 ml MJ Daisy, 100 ml MJ Rain och 100 ml MJ Cotton för 900:-. I stan kostar bara Daisyn 800:-. Så jag känner mig rätt nöjd ändå. För er som gillar doften av WC-Duck så säljer de parfymen Clean i alla dess former för 25 dollar flaskan.

Men jag måste fan strigla mig snart. Bara den här månaden har jag köpt ett par regnstövlar Hunter (pretto, I know) väska Filippa K, väska Frenzi, skjorta Wrangler, jeans Tiger, skor Vagabond. Det är typ mer än jag handlar på ett år. Men jag behöver uppdatera mig lite faktiskt. Behöver också ny kavaj, svarta jeans, brun kofta och några toppar. Lord…

För övrigt kan jag inte låta bli att tycka att Moreno är så satans vass och lätt den bästa skribenten i bloggvärlden. Antagligen utanför den också. Buck Buck!

1 kommentar

  1. crusty said,

    …blogga dämm uuuuu!

Kommentera

