Oh laaawd WHYYYYY??

september 30, 2008 at 6:54 f m (1)

Jag är så sjukt trött. Inne på min andra praktikdag och vill skala av mig huden för att sedan förblöda ur varje por. Det var bara inte som jag tänkt mig. Jag trodde jag skulle kliva in i ett företag som fungerade som ett väloljat maskineri, men möts av något helt annat. Bara en sån besvikelse.

Jag är så trött idag att mina ögonlock ser ut som de är fyllda med vätska, typ som att jag har två vattenballonger som hänger över ögonen. I kombination med ett par fötter där tårna knappt kan urskiljas längre. När jag gick ifrån min första praktikdag funderade jag allvarligt på om det kan vara så himla jobbigt och dumt att utföra oralsex mot betalning. Om jag tar 250:- per blås så behöver jag bara fyra kunder om dagen för att leva hyggligt. Det går sakta utför mina vänner, sakta men säkert.

Idag behöver jag era stilla böner.

Löv

Kommentera

