I´m in love

oktober 1, 2008 at 1:26 e m (1)

with a Highboy. Whyred fortsätter att pippa min hjärna. Så jag gav efter. Och köpte en underbar Highboy. Ol´dirty har en likadan och jag blev kär redan när hon köpte sin för dryga två år sen. Så man kan ju iaf säga att det inte var ett snabbt köpbeslut för mig. Den är helt enkelt underbar! Snygg till slappa baggyjeans och sneakers. Lysande till tajta jeans och Hope stövletter. Dress it upp, dress it down. Den funkar i alla lägen. Sen skadar det inte att jag lyckades få tag i den för 1480:- när den kostar 3300:- i alla butiker.

3 kommentarer

  1. mathilda said,

    får du inte in några mer runda bamboo örhängen?:)

  2. hotness said,

    Jag tror jag har några par kvar. Maila på hotnessyagal@hotmail.com ifall du vill rycka åt dig ett par av de sista.

  3. sandraraven said,

    Hi! I was surfing and found your blog post… nice! I love your blog. 🙂 Cheers! Sandra. R.

Kommentera

