Le smellgood

oktober 3, 2008 at 9:00 f m (Daily junk)

Right, just nu har jag nojjat ur på parfymer och ger er en exklusiv inblick i Hotness doftgarderob.

Marc Jacobs – Cotton

Marc Jacobs – Rain

Marc Jacobs – Daisy

Chanel – Mademoiselle

Escada – Magnetism

Gucci – Rush

Dior – Midnight Poison

Favoriten just nu är Chanel, den verkligen växer fram när man bär den. Mer kanske en kvällsdoft, men om man bara tar ett sprut så kan man klara sig med den på dagen också. När det gäller parfymer är Hotness en riktig copycat. Alla parfymer som mina vänner har återfinns också hos mig. Och nu är det typ så illa att de inte ens berättar vilka parfymer de köpt eller använt för de känner mig så pass väl för att veta att den snart kommer sitta på Hotness hals. Illa. Jag brukar köra mitt eget race när det gäller det mesta, men parfymer…I´m a real beatbiter.

1 kommentar

  1. bee said,

    måste bara föreslå min favorit alla tider!!! Är inne på tredje flaskan nu! Femme från Hugo Boss. Den perfekta parfymen både natt och dag. Testa den! förhoppningsvis har ingen av dina kompisar den! Så får du vara först!

Kommentera

