Vad e prylen?

oktober 7, 2008 at 7:49 f m (1)

Jag fattar det verkligen inte. Jag är inne på slutracet av min utbildning, har ca en månad kvar. Under hela min utbildning har jag sökt jobb för att vara redo att börja arbeta direkt efter min examen. Men det är typ helt kört! Jag skickar ut i snitt 3 ansökningar om dagen till utlysta jobb och har kommit till två intervjuer. And thats it. Totalt stiltje…Då kan man ändå ha i åtanke att jag arbetat 6 år som manager på ett välkänt IT-företag, 3 år som projektledare och utbildningsansvarig/SAP hos världens största distributör av hårdvaror, har en nyanskaffad utbildning som strategisk inköpare och har dessutom drivit ett eget företag inom skönhet och är 34 år. Men inte ett enda jobb. Man är lika het som gårdagens kantareller på Hötorget. Tips någon? Vad gör jag nu? Någon som har en öppning någonstans?

En mycket desperat Hotness

2 kommentarer

  1. Maja said,

    Kan ju vara den här ekonomiska världskrisen som gör att man trots utlysta jobb är rätt försiktig ang. nyanställningar. Jag vet inte, men rätt konstigt är det. Hoppas det lossnar för dig snart! *håller tummarna*

  2. hotness said,

    Thanx:) Jag håller iaf mina tummar så hårt att de vitnar

Kommentera

