Lillstrumpa

december 16, 2008 at 8:27 f m (Daily junk)

dolce

Igår klarade jag av en julis iaf. Mötte upp J-Dough som nu är MC Pregnant i Forum och fikade och shoppade lite. Det blev ”The One” till lillebror. Luktar grymt gott! För övrigt försöker jag tjata på honom att söka till Polishögskolan. Han skulle bli en sån grym polis! Såklart ska också Tre bli polis. Ridande polis. Fantastiskt hur jag lyckas ordna familjens framtida karriär medan min egen är ett sjukt elakt skämt. Väntar iaf på ett callback till en bekräftad andra intervju hos ett företag jag mycket väl kan se mig själv arbeta för. Very exiting!

Det här med julklappar är ingen lätt match alltså. Men Ol´Dirty Bastard är iaf klar. Hon ska få ett långt halsband med hängen och kompletterande döskalle som ska sitta högre upp på halsbandet. Måste visa det i bloggen när det är klart. Det är faktiskt sjukt snyggt. För er som letar efter något till en hmm, något yngre publik kan jag tipsa om att jag har hjärtan i silver och guld kvar. 80:- paret. Men dom är stora, dvs 8 cm.

.hjarta

Kommentera

