Så hur blev 2009?

januari 3, 2009 at 11:43 f m (Daily junk)

Hmm, för min del väldigt lugn och delvis harmonisk. Just nu med årets innefinne på vänster kind som ett satans stoppljus.

Var runt i Nacka Forum igår i typ varenda affär utan att hitta något bärbart. Det jag letade mest efter var ett diadem med något typ av överdådig fjäderskapelse. Det var ett fruktlöst letande tyvärr. Väl hemma vid datorn upptäcker jag att Acne har rea på min älsklingsbyxa, nu bara 840:-. Kollade snabbt mitt saldo, tvek om Acne går med på en delbetalning på 171,90:-…Så jag måste säga farväl till dem…OM inte någon vänlig själ tycker jag är värd ett bidrag och vill köpa dem åt mig förstås. 28/32 tack.

who-at-night

Men jag fyndade iaf en parfym L´Eau Bleue d´Issey Eau Fraiche. Kostade 300:- och var verkligen ett fynd too good to be true. Det är alltså en killparfym, men luktar som en tjejparfym. De är helt jävla underbar! Bästa doften någonsin. Jag kan verkligen varmt rekommendera den!

Sen designade jag ett nytt armband ” LuvBug” med berlocker runt hela armbandet. Såklart med vintageprodukter.

luvebug

U like?

Kommentera

