HM katalogen

januari 4, 2009 at 12:35 e m (1)

För mig brukar den vara en ren besvikelse, med bara skit och pissig kvalitet. Men jag har iaf beställt 3 plagg vilka jag tror jag kommer bli mycket nöjd med. Observera att bilderna är beskurna på grund av minst sagt undermålig styling och modeller hämtade från Uzbekistan.

Behold, the Haremsbyxa!

harem

Matchas utmärkt med ballerina och tajt t-shirt.

Behold, the classic volangkjol. Observera att jag köpte den i vitt.

volangkjol

Matchas utmärkt med ballerina eller flip-flops eller sandaler om du är sån och linne.

Behold, the Chino.

chinos

Men mina i den klassiska bääääscha färgen. Matchas utmärkt med Air Max 90 och valfri topp.

Där mina vänner och bekanta, har vi budgetvår/sommar på en pinne.

Måste fråga helt appropå om det bara är jag som är twisted, men ni vet när klockan blir tolv på nyår och raketerna drar igång. Vad tänker ni på då? Det enda jag tänker på är sexet jag haft med dem som är värda att komma ihåg. Jag svär, det är helt sjukt! Som de som har varit nära döden säger att hela livet spelas framför deras ögon i en hejdundrande fart. För mig spelas sexet med de grymma framför mina ögon när klockan slår tolv. Ganska sjukt, men wouldnt trade it for all the butter in the world.

I´m out

Kommentera

