Tandblekning

januari 9, 2009 at 12:18 e m (Vill ha)

hotlips

Fyah har precis blekt tänderna till ett sjukt fyndpris 995:-! Och på det säkra sättet dessutom. Vilket innebär att man går till tandläkaren och gjuter en skena och använder den hemma på natten. För att bleka tänderna så säkert som möjligt ska det göras långsamt. Med blekning hemma gör man det bäst förutsatt att det är produkter från tandläkare och att man har en skena gjuten efter sina egna tänder. Jag är så sjukt sugen på att prova. Mina tänder känns bara gulare för var dag som går. Om du vill pröva klicka här. Billigaste priset ever för den behandlingen.

4 kommentarer

  1. Crusty said,

    ….he he he …tänker bara på vänner avsnittet när Ross bleker sina tänder lite väl mkt….he he he …ska du göra så eller?😉

    • hotness said,

      LAAARD, va jag garvade häromdagen när jag såg det avsnittet. Nä, det blir nog mer diskret än så.

  2. bee said,

    hur blev resultatet? funderar själv på att testa.

    • hotness said,

      Jag har inte provat ännu, men min kompis blev supernöjd! Så snart min kassa är mer stabil ska jag iväg och prova.

Kommentera

