What Hotness can´t live without

januari 9, 2009 at 11:11 f m (Daily junk)

rutin

Varje dag oavsett väder eller tillstånd bangar jag aldrig Rutinen. Att ta hand om huden. Efter att ha prövat miljoner olika serier och typer av hudvård tycker jag faktiskt att Dermalogicas är bäst. Överlägset.

Här kommer lite info om produkterna jag använder varje dag. Gå in på Dermalogicas hemsida för att hitta produkter som passar just dig. I Sverige är Dermalogica dyra, så jag köper mina på nätet via eBay och har gjort det i över ett år. Den här handlaren är bäst tycker jag med billiga priser och snabb leverans.

Rengöring: Special Cleansing Gel

Scrub: Daily Microfoliant

För att undvika finnar, pormaskar och kvisslor: Skin Purifying Wipes

Ögonkräm: Intensive Eye Repair

Booster: Extra Firming Booster

Ansiktskräm: Intensive Moisture Balance

Ansiktsvatten: Soothing Protection Spray

Smell u later

Kommentera

