Sweet wednesday

januari 21, 2009 at 8:06 f m (1)

watkins14

Dagen började bra med ett mail. Tjallmalla har sålt alla mina armband och vill ha fler. Så ikväll ska jag göra fler för leverans till dem. Tänkte köra den  nya varienten också för att se hur den slår i butiken. Sen ska jag iväg på intervju nummer 2 på företaget vi kan kalla Drömjobbet. Så galet nervös. VDn sa i mailet att han har ett projekt han vill diskutera med mig. Jag är sjukt nyfiken. Så länge arbetsbeskrivningen inte innehåller orden naken, reception eller administrativ är jag helt och hållet på. Men jag lär återkomma om det ikväll för att lämna en utförlig rapport. Men har ett problem. Vad i h-e har man på fötterna i det här vädret? Det är svinhalt, slaskigt och kallt. Hopestövletter? Ja kanske det, om jag vill anlända med helikopterräddning till intervjun. Timberland? Om jag vill se ut som jag är där för att snickra upp en vägg, så ja kanske. Bläben, jag får se vad det blir. Det blir nog bra.

Hörs

1 kommentar

  1. glitzy said,

    hej. det är fel på hemsidan. det är den ljusgrå som du ser på bilden
    ska ta bort texten

Kommentera

