Kiss & Bajs

januari 28, 2009 at 12:47 e m (Daily junk)

Idag kom kläderna från H&M. Att jag aldrig lär mig. Handla inte på postorder…Kjolen ser helt tjock ut, haremsbrallorna är mer som mjukisbyxor och det är väntetid på chinosarna. Borde nog avbeställa dem, om man ska ta hänsyn till passformen på redan mottagna plagg.

Imorgon bitti ska jag på intervju på ännu ett jobb jag inte kommer få och idag är det tandläkaren som gäller. Jag har redan ringt dem 3 gånger idag och försökt förhandla bort mitt besök. Jag hatar verkligen tandläkaren. Det värsta av det hela är nog att jag är tvungen att åka hem tvärs genom hela stan och se ut som en stroke-patient.

Nä, mina vänner. Idag är det inte så mycket hopp om livet.

Kommentera

