Hemmapyssel och liljor för en sjukling

januari 30, 2009 at 1:39 e m (Daily junk)

skap

Det här skåpet som jag fick av Pappa ska i helgen målas om. Jag köpte en burk färg i Stockholmsvitt, målartvätt och annan utrustning för nu har jag fått nog av den där aprikosa färgen på speglarna. Tror det kommer bli skitsnyggt i vitt.

stig1

För att pigga upp mig själv i all min sjukdom köpte jag en kvist med liljor och satte ner i vasen av Stig Lindberg som jag fick av Pappa när jag fyllde år. Han är bra snäll den där Pappan…

Kommentera

