På mållinjen

februari 10, 2009 at 8:33 f m (Daily junk)

general

And the madness continues..Igår ringde en rekryterare och sa att jag gått vidare till intervju med slutkund angående en tjänst jag sökt. Jag blev så galet glad. Jobbet passar mig perfekt och jag skulle knäcka totalt! Intervjun är nu på onsdag vid lunch och jag är sjukt nervös. Askul jobb, ligger supernära och sjukt bra betalt.Vad som inte direkt gör det hela bättre är att samma dag kommer Z-tv och Robert Gustafsson vara hemma hos mig för att göra ett program med min son. Vilket innebär att jag kommer vara tvungen att fixa mig och göra mig i ordning inför intervjun med flipping Illern Göran in the house. Observera att vi bor i en 2:a. Dagen efter ska jag träffa Maruscha då hon ville titta på mina smycken inför eventuellt inköp till hennes butik.

When it rains it pours..

Kommentera

