Telefonterror

februari 21, 2009 at 7:34 e m (Daily junk)

eddy

Så jag står på mitt hmm…extrajobb i all min fröjd då mobilen ringer. En risig typ aka Prins Valiant. Packad som en snok. Observera att klockan är 12.00. På dagen.

-Öhh, jag och Juggen sitter och krökar. Det är slut mellan mig och A. Allt e kris. Kom hit. Jag pröjsar taxi hit och taxi hem. Jag duckar skickligt. Vilket ledde till en telefonterror och en hel del sms.

Ett utdrag:

  • Man får röka inne hos A. Största Uspen jag har.
  • Du måste komma hit för du ska till systemet på vägen. Ett flak öl och en flaska vodka, ta taxi hela vägen. Ring när du närmar dig. N**agatan16
  • Men vi kör fram till 14 sen pröjsar jag din taxi. Stötta din gamle vän nu!

Shit , du e precis lika risig som förr. Men jag lider med dig och om du läser det här, boka in en kväll så drar vi ut och röjer.

Löv

Hotness

Kommentera

