Sablars kanoner

februari 27, 2009 at 2:15 e m (Daily junk)

mann

Idag bommade jag på en riktigt sweet deal. Eller man kan säga att jag och motpartnern hade ganska olika åsikter om vad något är värt. Känns helt ok ändå. But I luv the money, så lite bittert känns det.

Fan, det riktigt spritter i benen idag. Det är fantamig vår! Jag känner mig nästan så pass vårig att jag hänger med Fyah ut och kör en dub med någon härligt doftande mansvarelse i helgen. Berns ska tydligen ha något gung i helgen.

We like.

Kommentera

