Totalt kåtslag

februari 27, 2009 at 8:56 f m (Daily junk)

yummy

Lord, Jesus and mother Mary. Jag tror jag är inne i den där perioden i månaden då man är som mest fertil. Just nu är det bara lirare som cirkulerar i huvudet. På dagarna, hela nätterna och jag suger på minnen på tidigare nakenaktiviteter som en hård karamell och bara njuter. Förut visste jag exakt vem som skulle kontaktas i det här läget. Men eftersom jag hållt mig undan från det motsatta könet ända sedan jag sparkade Boxaren ( djurgården är en pissklubb, dont u think?) så är det tunt med backups.

Men jag var tidigare i veckan inne i en lovely little shop i PUB som heter Pom Pom Parlour. De har ALLT en naughty little girl could ever want. Och jag upptäckte Gigi. Gigi är den vackraste hmm…”pleasure object” som pengar kan köpa.Tillverkad av företaget Lelo som verkat fattat galoppen.

gigi

Now this, is on a need to have basis!

Luv

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    PUB nästa säger jag bara! Tack för tipset🙂

Kommentera

