Iskallt

mars 2, 2009 at 7:38 e m (Daily junk)

2009/02/23

Nationalromantik

Sparat under: Coop — by konsum @ 07:34

Jag gissar att den ljushåriga pojken med runda, lite lätt hängande kinder som stirrade stint på mig från andra sidan kassan var i tioårsåldern.
Han bara stod där och såg på mig.

Hej“, försökte jag med så glad och barnvänlig röst jag kunde. Han reagerade inte.

Fortsatte bara sitt intensiva iakttagande. Plötsligt stämde han upp i en sorts skriksång som är väldigt populärt hos de mindre medborgarna:

Ja jag vill leva jag vill döööö på kroooogen

Konsumbloggen

Kommentera

