State of depression

mars 4, 2009 at 11:56 f m (Daily junk)

fisensover1

Hela bekantskapskretsen är i en total state of depression. Fråga mig inte varför. De två sista veckorna har jag varit på ett strålande humör tills för två dagar sedan. Då kom det som ett vått täcke och sänkte sig över min vardag. Le Depression. Och jag är tydligen inte ensam. Fyah ringde just och sa att hon har haft gråten i halsen i tre dagar och bara vill ge upp. Suzy-Q messade och sa att vi måste träffas på fredag för hon håller på att dö. Alltså vafan hände? Hur fan blev jag helt deppolainen plötsligt? Kan det bero på att jag inte fick drömjobbet jag ville ha? Som tillsattes med en intern sökande istället. Kan det bero på att något stort hände i min sons liv och jag inte kan dela det med den personen jag helst av allt vill dela det med, hans pappa? Kanske att min inkomst denna månad mest liknade en lönecheck från forna Sovjet, i stil med government cheese? Att jag missade en deal som hade gett mig bra med pengar och möjlighet att göra något för en annan person som jag velat göra? Att det verkar vara en omöjlighet att hitta ett jobb, fastän man numera är högutbildad med grymma skillz? Att mamma tagit bort något i magen som kan vara cancer, men slutgiltigt besked inte kommit än?

Kanske det är allt ovanstående, ihopkletat i en enda stor massa. Hursomhelst, Hotness brukar inte vara den som lägger sig platt. Det är bara att bita ihop. Ta fram lite jävla sisu och kämpa! Dessutom vill jag lägga fram en brasklapp. Gör något för någon annan idag. Något lite extra. Det kan vara vadsomhelst, erbjud din plats på bussen till någon, ring det där telefonsamtalet, skicka en blomma eller låt någon få höra att du verkligen tycker om dem. Pass it on my girls, pass it on.

Till sista blodsdroppen

Yourz truly

Hotness

3 kommentarer

  1. Blingbling said,

    Kram.

  2. Crusty said,

    kramkram Hottie🙂

Kommentera

