Total dementi

mars 17, 2009 at 10:12 e m (Daily junk)

magnolia1

Nej, det är inte på grund av avsaknaden av kramar som hållt mig borta från bloggen. Det har varit ren och skär porrsex. I wish. Jag har totalt torkat ihop så det var bara ett önsketänk. Men ärligt, eller relativt ärligt, jag pallar fan inte av den här pissvintern längre. Jag vill ha vår. Om inte våren kommer snart så kommer Hotness sjunka djupt (djupare) in i psykos. Våren har alltid varit en tid av skapande och nya fläktar för mig och jag behöver verkligen det just nu. Jag har totalt stagnerat på alla plan och är mentalt utarmad. Inte direkt klackarna i taket om man säger så. Under min bloggfrånvaro har det fan inte hänt ett skit. Jag har inte gjort något kul och inget kul har hänt. Om någon Hotness-läsare nu kläcker ur sig något käckt som ”bakom molnen finns solen” kommer yours truly att lägga mina sista slantar på en polsk hitman and you will be yesterdays bad news.

Aggressivitet verkar iaf vara något jag har gott om just nu. More news tomorrow.

Hotness wishes you a good evening and a good night and I´ll see you all tomorrow. Right here on channel four.

3 kommentarer

  1. mini said,

    Solen kom ju faktiskt fram, ironiskt nog..

  2. mini said,

    oh, nej det ringde just på dörren.. TWICE!

Kommentera

