Höga klackar

mars 20, 2009 at 8:47 e m (Daily junk)

finansvalp

Vilken dag det var igår…Kom för sent till första intervjun på grund av sista-minuten ångest över kläder, hår och annat ytligt, men intervjun nummer ett gick bra. Sen snabbt iväg på höga klackar till intervju nummer två. Kom insjavandes med andan i halsen och intervjuades av en hmm..kille som gav ordet ”finansvalp” ett ansikte. Jag svär, han hade typ inte ens börjat få mustach ännu. Han var typ TOLV! Iklädd en stark backslick, röd slips och en powersuit. Intervjun kommer inte gå till historien som en av Hotness starkaste, men jag ger mig själv cred för att jag lyckades hålla mig för skratt. Och det var ingen lätt match kan jag säga. Efter att ha slängt ur mig lite klyschor som ” Content is king”, ”stark kommunikation” och ”många bollar i luften”, spydde jag nästan på mig själv och gick till Itamae och slängde i mig en ångkokt lax. Inte mycket mer att säga om det. Förutom att klackar verkligen inte är min grej. Även fast det är låga som Grace Hope som jag hade på mig. Men har hört från en relativt säker källa att tjejer som använder heels blir mad tight ”därnere”.  Men jag är hellre Air Max-slapp än Stiletto-tight. Anyday.

Harebrarå

Kommentera

