Bästa maten!

mars 23, 2009 at 5:18 e m (Daily junk)

hoc2b4s

Var på Ho´s i lördags med Fyah. Jag kan verkligen rekommendera ett besök. Så sjukt gott! Vi åt dumplings, biff med tre grönskaker och slutligen the masterpiece – Kantonesiska revbensspjäll. Jag svär, jag har typ drömt om de där revbensspjällen sedan i lördags. De var så fantastiskt goda. Så om du letar efter en äkta asiatisk restaurang och vill bort från den stärkelserika kinamaten vi är så vana vid i Sverige, gå till Ho´s. Mycket prisvärt och god stämning. Efterrätt tog vi på Á lá Crepe på söder. Jag åt Crepes Suzette som mycket effektfullt bars ut brinnande. Jag var så mätt så att magen stod i åtta hörn på vägen hem. En perfekt lördag! Tack igen Fyah för middagen och gott sällskap. Mi löv u long time.

Kommentera

