Hemma hos Hotness

april 2, 2009 at 11:32 f m (Daily junk)

Just nu håller jag på att förså tomatplantor och basilika hemma i fönstret. Tanken är att jag sen ska plantera ut det på balkongen för att få egna tomater, och just det, basilika. Dessvärre gick min kalkylering fel och jag har nu 80 stycken tomatplantor. Och jag behöver bara 10. Så i Tre´s rum står ett helt bord fullt med tomatplantor. Får ta med dem till landet och plantera dem i landet där.

forsadd

Och för er som är lite nyfikna (ca 300 pers. om dagen ) visar jag en del av mitt vardagsrum. Lampa från Herstal, urna Gustavsberg Argenta och tavlor målade av gamla släktingar.

tavelbord

Och min superfina kristallkrona

kristallkrona

Det var allt jag hade att klämma fram just nu.

Adios

Kommentera

