Ballerina

april 3, 2009 at 5:12 e m (Daily junk)

rosaballerina1

rosaballerina2

I´m a freak for ballerinas. Idag när jag och J-Dough var i Forum Nacka så hade Deichmann öppnat butik, så vi drog in och spanade. Då hittade jag dessa ursöta rosa ballerina i läder för 229:-. Taget. De är så galet fina. Och sen såg jag ett par byxor på Bertoni som gjorde att jag totalt smälte. Ljusa typ i chinosmodell fast med superfin struktur. De ska jag hämta imorgon. Galet mycket pengar rann genom mina fingrar idag, men jag kunde liksom inte motstå. Kommer kunna matcha dem båda med skitmycket grejor som jag redan har.

Inatt kommer jag sova gott.

Kommentera

