Sista plågodagen

augusti 14, 2009 at 12:54 e m (Daily junk)

Tack gode jesus gus för att det är fredag. Hade dött av en arbetsdag till. Jag vet att jag inte skrivit eller uppdaterat på, jaa tusen år, men har bara inte blivit så. Just nu jobbar jag som inköpskonsult (sug på den), låter mycket grymmare än vad det egentligen är. Men nu ska vi inte gå in på detaljer. Iaf, jobbat hela veckan och släpat mig hem. Ska egentligen till Loopen med Fyah, men det går bara inte. Finns inte nog med uppisar i världen som kan ta mig dit. Just nu tänker jag bara ta det lugnt. Jag lämnar er med en skönt vy, världens bästa frisör Peter. Han är inte bara en grymmish klippare, han är också het som få. Vilket påminner mig om att jag borde ringa och boka klipptid. Just nu ser det fan ut som jag har en kromosom för mycket. Inte bra.

Löv

Petör

3 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    Peter är grym! Det var tyvärr längesen jag var där nu. Ska nog boka in min nästa färgning hos honom.

    • hotness said,

      Ja, Peter är en grymming med saxen. Och svider inte så illa på ögonen heller för den delen.

  2. Fyah said,

    Jag ska tipsa honom om hotness blogg. Jag ska dit på tiiiisdag. Klockan tiiiiio.

Kommentera

