El Productivo Mamacita

augusti 17, 2009 at 6:04 e m (Daily junk)

Sjukt vad jag har varit produktiv idag! Jobbat som ett as i 10 timmar och hunnit med en hel del annat. Men en hel del saker är kvar på listan. Som att min tangent med nummer 1 har trillat bort så allt jag kan göra är att trycka på någon ineffektiv liten gummituta som sitter där nu. Måste lösas. Men vart går man? Kan ju inte slajda in på typ OnOff och påpeka att min nummer 1-tangent saknas och jag vill ha den påsatt.

Sen har jag en mycket obehaglig liten spricka i näsan. Som jag fått då jag gjort lite kemisk peeling hemma sådär. Den är mycket störande. Inte för ögat, för den syns inte men den känns desto mer. Ser ut som den där häxan som viftar på näsan innan hon gör en trollformel. Men mest illa tycker jag om det faktum att jag är vansinnigt paranoid när jag är i offentliga rum som på bussen, att någon nyser ut svininfluensan och den tycker att min lilla nässpricka är en utmärkt grogrund. Kan man bära ansiktmask och hänvisa fråganden till att man hyllar Michael Jackson? Trust me, jag är sååå nära.

Men lovade bilder på min störtsköna radio, och här kommer den! It´s just to die for.

dux

Buck Buck

1 kommentar

  1. fatale pussy said,

    ah, jag har en likadan, fast grön. de är skitsnygga!

    rolig blogg..I’ll be back

Kommentera

