Dags att kliva ur celibatet?

september 5, 2009 at 8:58 f m (Daily junk)

hotlips

Right. Jag vaknade 10.30 idag från att ha somnat vid midnatt igår. Lord, vad jag har drömt. Om lirare. Och mera lirare. När jag vaknade idag var det med ett djupt etsat leende. När jag smög in på muggen för morgondrillet såg jag mig själv i spegeln och tyckte att jag var det vackraste jag sett. Visste jag inte bättre kunde jag tro att jag inte gjort annat än haft nakengympa hela natten med väl utvald deltagare av det motsatta könet. Formen idag är precis den som efter ett grymt pass. Like Supahstar.

Löv

2 kommentarer

  1. Fyah said,

    Deltagare, i plural?

  2. Crusty said,

    Go hotness, go hotness…😀

Kommentera

