Back from Fangtasia

september 15, 2009 at 10:30 f m (Daily junk)

true-blood-eric-1

Om ni undrar vadan denna frånvaro kan jag meddela att jag varit i Fangtasia. Aldrig trodde jag att jag skulle bli så galet besatt när jag slötittade det på det första avsnittet av True Blood. Men sen satt det. Like superglue. Som en galning laddade jag ner resten av säsong 1 och 2 och hade en total orgie i vampyrer, porr, tuggummi-dialekt och livet i södern. HBO-versionen.

Jag fick vänta i 3 dagar tills sista avsnittet släpptes i US och jag tror helt ärligt att en svajjare på Plattan hade haft lättare att vara utan H. Jag är helt hooked. Hook, line and sinker. True blood är det bästa SVT sänt på år. Bästa sen Hammarkullen. Bieffekten av det hela är dock att jag numera finner Alexander Skarsgård märkligt tilldragande. Inte direkt samma känsla som jag hade för honom när vi gick på Timmermansgården tillsammans och vartenda plagg han ägde var gjort av velour. Life sure moves in mysterious ways.

Klart slut vampyrtjut

4 kommentarer

  1. MiaShopping said,

    Yes, TB är riktigt bra!!!

  2. Mini said,

    Jag döör! Kör ngn form av hardcore variant och kollar på ett avsnitt i taget på svt.. Men fan vad vi hypar inför varje avsnitt. Så bra!!!!

  3. Blingbling said,

    Grymt bra säger jag bara. Jag vill ligga med en vampyr haha.

  4. Linda K said,

    kan man få en vampyr i julklapp? helst så lik eric som möjligt…

Kommentera

