Höst hos Rizzo

oktober 9, 2009 at 7:25 e m (Vill ha)

rizzo

Gillar de här stövlarna från Rizzo, 1995:-. Just nu har de 500:- rabatt på stövlar och det gör ju att jag blir minst sagt sugen. Fast jag är faktiskt inte typen som marscherar runt i ett par stövlar med klack. Jag är mer sneakers-typen…Jag vet hur det skulle bli efter ett inköp, glidande runt i kvarten i stövlarna, kanske ett varv inne i stan och sen skulle de mer eller mindre bli ögongodis i garderoben. Dessvärre har jag inte riktigt ekonomin för det. Men gifta sig rikt, är det något som fortfarande är genomförbart?

I´m so game

Kommentera

