Ny butik

oktober 11, 2009 at 6:49 f m (Daily junk)

fornasetti

Idag ska jag skicka iväg en laddning halsband till Judits Second Hand där de ska säljas iaf en månad framöver. Sen ska en laddning iväg till Tjallamalla där de sålt slut. Verkligen kul! Vad som är mindre kul är att jag har ryggskott. Spenderade hela dagen igår på rygg och kollade på nya avsnitten av The Hills. Hela min högra ryggmuskel har dragit ihop sig till en stor knöl mellan vingarna och neråt. Så sjukt ocharmigt. Jag hoppas bara det släpper inatt så jag kan gå till jobbet imorgon.

Jag är helt kär i Deco-halsbandet så några exemplar av det kommer helt klart att åka med till Judits och Tjallamalla. Plezuro har redan 3 exemplar i butik, inte i webshoppen.

chanel-010_56040477

Så det är bara suga i mig lite ipren och alvedon och gilla läget.

Löv

1 kommentar

  1. The Hills & The City said,

    Jäätte snyggt halsband=)

Kommentera

