Borgarkärring?

oktober 13, 2009 at 8:05 e m (Spendingmadness)

Är det bara jag eller? Jag får känslan av att jag håller på att förvandlas till en Östermalmschic eller kanske en seg borgarbracka för jag tycker den här jackan är jättefin?

barbour

Skitsaksamma, jag tycker att den är superfin och tänker köpa den. Om jag sen ser ut som någon som går runt på sina ägor med avbrutet hagelbrak eller som jag har ett hem bestående av mörka oljemålningar av mina anfädrar så skiter jag i det.

Noveau Rich here I come! De gamla pengarna är slut!

Kommentera

