Ruggigt

oktober 27, 2009 at 12:16 e m (Daily junk)

Så nu är hösten här på allvar. Jag gillar hösten. Den är så opretantiös, lugn och fin. Så kravlös på något sätt. Man lunkar på liksom. Och det är precis vad jag behöver, bara ett lugnt och stilla lunk och hinna landa i allt som hänt. Kom hem från Helsingfors i lördags och sov i 12 timmar för att sedan äta en supermiddag på Murasaki med hela familjen. Så mysigt och verkligen sammet för själen.  Underbar familj jag har och det faktum att den utökats med ytterliggare medlemmar gör den om möjligt ännu mer komplett. Komplettats liksom.

På hösten hinner man liksom med allt det där som man normalt inte hinner med. Eller så är det så att jag prioriterar helt annorlunda. Som igår. Jag gjorde en manikyr enligt konstens alla regler och toppade med favoriten Rouge Noir från Chanel. Kan också rekommendera Depends nagelbandsborttagning.

chanel-rouge-noir-18

Jag kan bara citera Underbara Clara :

”Om våren är en vild och obesvarad kärlek är vintern ett långt och troget äktenskap.”

Löv

Kommentera

