Vaccinerad och klar för bårhuset

november 4, 2009 at 5:13 f m (Daily junk)

Vaccinerade mig igår mot nya influensan. Tydligen hade ca 300 pers samma tanke och det urartade till en djungel på vårdcentralen. Tack vare Hotness evil tricks blev jag den första att vaccineras. Det var ju bra. Fast idag har jag feber och så satans ont i armen där de satte sprutan. Mycket otrevligt…Nu är det fan bäst att det hela utvecklar sig till en sällan skådad dödspandemi så jag inte gjort det här i onödan.

shot

1 kommentar

  1. Blingbling said,

    Den där fixen bör jag också försöka roffa åt mig.

Kommentera

