Åh ja ja, jag vill ha dig

november 16, 2009 at 3:36 e m (Daily junk)

Underbar, är det inte? Om man inte får kärleksbrev från Paris kan den vara ett relativt schysst alternativ.

pillow

För övrigt meddelade jag min konsultchef att jag vägrar gå tillbaka till mitt uppdrag hos en mycket suspekt kommun. Så nu gäller det att hitta en sysselsättning. Förutom att baka och pilla på bäret. Det är dessvärre inte så lätt i dessa tider. Hur svårt kan det vara att hitta ett jobb med sköna kolleger? Ganska svårt, kan jag meddela er. Kanske en till omskolning behövs? Inköpare-Dominatrix? Det är nog mitt sanna kall. Frågan är bara när jag ska tjacka upp mig på några lack-stuvbitar och tråckla ihop någon typ av skräckinjagande mask och börja piska skiten ur 50-plussare som bara vill bära blöja. Måste googla på mönster…

Och lättar inte den här gråsörjan från himlen och släpper in något typ av ljus snart kan ni återfinna undertecknad på psyket. Eller, man kan nästa säga att jag är på väg.

Annars?

Kommentera

