Miracles in a tube

november 17, 2009 at 1:21 e m (Daily junk)

Ni som inte vet, ni som inte känner Hotness i egen hög person kanske inte vet att jag kan närapå titulera mig själv som skönhetsexpert. Det finns inte en kräm jag inte provat, inte ett knep jag inte känner till när det kommer till ytligheten. Därför vill jag dela med mig ett hett stalltips. Många är just nu i dessa kyligare tider, torr om tassarna. Efter att i flera år provat mig genom allt vad marknaden har att erbjuda har jag kommit fram till att de absolut bästa handkrämerna är:

 

Clarins Hand and Nail Treatment Cream och en en newbie, Weleda Pomegranate Hand Cream. Båda har en långtidsverkande effekt dvs, det är inte så att det bara känns bra för stunden utan funkar länge. Clarins doftar gudomligt och Weleda har en starkare doft. Därför brukar jag köra Clarins på dagen och Weleda innan jag går och lägger mig.

Så, nu vill jag inte höra mer tjat om bra handkrämer. Hör du det Fyah??

Kommentera

