Julisar

november 23, 2009 at 10:27 f m (Vill ha)

Jag börjar känna av att julen närmar sig. I lördags var jag nämligen hemma hos världens bästa faster tillsammans med en syster och en farmor och gjorde den årliga leverpastejen. Sen har jag också hunnit med att baka pepparnötter. En del julisar har inhandlats och jag vet vad alla ska få. Jag kan inte vänta tills julafton för att se om jag prickat rätt. Skitkul! Men till er som har fått total hjärnsläpp när det gäller inhandlingen av gåvor till nära och kära kan jag ge ett par tips som jag iaf hade tyckt det var roligt att få:

Underlägg i mässing från Svenskt Tenn 395:-. Kan med fördel hängas på väggen.

Scarf i siden design Josef Frank från Svenskt Tenn 770:-.

Shiroabhyanga skalpmassage med olja hos Salve Hälsocenter 350:-.

En otroligt vacker nattljusstake från 1800-talet Frankrike Auktionskompaniet 2000:-.

Nagellack Chanel ” Blue Satin” ca 250:-. Finns b.la på Kicks.

Jag hade tuppat av från lyckopåslaget om jag fått vilken somhelst av de här godingarna.

Löv

 

Kommentera

