Totalorgie imorgon

november 24, 2009 at 8:01 e m (Milk & Cookies)

Imorgon har jag en hel del att göra. Massor av julisar ska inhandlas, födelsedagsfirande och annat krafs. Ska på jobb-intervju också. Jag funderar på att ta på mig en två-finger ring och avsluta varenda mening med ”word”.

– Så varför söker du den här rollen?

– För jag skulle göra ett grymt jobb. Word.

Haha, nu kommer jag få tvångstankar bara för det. Be för mig. Kring 13.30 imorgon. Vilken tid! Bara den knepiga tiden säger mig att jag inte kommer få jobbet. Word.

Innan tänkte jag ladda med ett besök hos Bok & Bild. De säljer böcker till en tredjedel av vanliga priset i handeln. Så varje gång jag är där köper jag en stapel böcker. Det är det bästa jag vet. Bara tanken gör mig lycklig. Tänkte inhandla ”Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva” av Ann Heberlein och ”Jorden de ärvde” av Björn af Kleen” och ge till pappa i julis. Sen vet jag att jag kommer få med mig ett gäng andra böcker, eller bokar som vi kallar det. Massor av bokar.

Mi löv it long tajm.

Kommentera

