Lekar på SÖS

november 30, 2009 at 1:32 e m (Daily junk)

Så natten spenderades med att vara pås-vakt åt ett gäng tjackisar, oändlig väntan och en skiktröntgen. Bland annat. Urs truly lyckades med konststycket att få en flaska mousserande vin rakt i huvudet så den sprack. Blodet strilade, näsan blödde och skärsår över hela händerna. Så det var in till SÖS som gällde. 7 timmars väntettid.Varav 5 liggande på en brits i en korridor lyssnandes på en knarkers som var slagen gul och blå och upprepade ” Jag klarar inte upp det här, jag måste få lugnande”. Om jag hade haft några sovisar i fickan hade han gladeligen fått dem så jag slapp höra eländet. Han var som en trasig skiva. Kom äntligen hem vid 4-rycket efter en snigelresa med en taxichaufför som totalt hade snöat in på Rolandz och spelade det på högsta volym. För en kund med hjärnskakning. Jag är så in i själen trött och vill bara sova, sova och sova igen. Och det tänker jag göra nu. När jag släpar mig upp igen ska jag berätta om Hotness allra egna stalker. Its official. Jag är stor nu.

Löv

Kommentera

