Träsk

december 14, 2009 at 10:05 f m (Daily junk)

Håhåjaja, du grymma värld. Du så min ungdom frestar.

Nu är det vinter på riktigt. Det snöar för fullt ute. Nu kan jag äntligen ta fram mina varma röda snowjoggers utan att skämma ögonen ur mig. Den här veckan kommer bli tung. Jag har mycket att göra och efter en intervju på fredag kommer jag gå som på nålar tills jag får svar. Det är en helt underbar tjänst som jag skulle passa perfekt för och verkligen kunna göra ett superjobb. Så nu hoppas jag att universum är klar med att ställa till skit och svårigheter och inser att det äntligen är dags för mig. Vi håller tummarna för det va?

För övrigt är det någon psykiskt sjuk människa som skriver om mig överallt de kommer åt. Att min sajt Kosmedics.se är oseriös, att jag har skatteskulder, att recensionerna användare lämnar inte är äkta, att tävlingarna som jag har ibland på sajten är från företag som inte betalar skatt osv. Undrar vem som ödslar sin energi på att sitta och skriva så? Jag tror att det är en konkurrent till en klinik som annonserar hos mig. Varenda gång kliniken lägger upp en ny annons hos mig eller får ett bra omdöme av en kund så börjar alla konstiga inlägg om mig komma upp överallt. Den kliniken har bland annat gjort Kissies läppar och skriker om det överallt och tror hon ska dra kunder på grund av det. Det gör mig ganska upprörd, att fiska nya kunder bland 15-åringar är inte seriöst. Hon verkar inte vara lämpad att arbeta som läkare dessvärre, men som i alla branscher finns det oseriösa människor inom yrket. Det gäller att göra sin research innan man vet vem det är man har att göra med.

Löv

Kommentera

