Tummar och tår

december 17, 2009 at 7:57 e m (Daily junk)

Imorgon har jag typ den viktigaste intervjun i hela mitt liv. Jag har varit nervös hela veckan och vid det här laget vill jag bara att det ska vara över. Nervositeten tar knäcken på mig. Jag skojar inte när jag säger att jag är konstant dyngsur i handflatorna och det börjar sprida sig till fotsulorna. Dessutom håller jag på att bli sjuk. Bränner i halsen och svider i ögonen. Så om jag bommar på intervjun så säger vi att det var för att jag är sjuk. Vi kommer överens om det. Som Aschberg säger: Det slår vi på.

Håll tummar och tår!

Kommentera

