How the world turns

januari 8, 2010 at 7:32 e m (Daily junk)

Vilken vecka. Man kan säga att det varit en av Hotness värsta veckan, men samtidigt en av de absolut bästa. Jag har haft en otroligt jobbig grej med Papito, svåra missförstånd och galen fysiskt smärta. Å andra sidan har jag fått ett jobb jag drömt om på ett superföretag i hård konkurrens med andra sökanden, haft besök av en underbar liten kille som totalt gjorde hela min dag och gjort en hel del kap.

Men grädden på moset har varit det otroliga stöd jag fått av min familj och mina vänner. Hur kan man förlora med dem vid sin sida? Big shoutout till er alla.

Nu vill jag bara att Fyah ska komma hem från Tobago och att mitt nya liv ska börja rulla på. Ta en drink i helgen och tänk på mig, för jag ska tänka på er.

Löv

1 kommentar

  1. Bligbling said,

    Fasen vad skoj med jobbet. Höjer mitt glas i en skål =)

Kommentera

