Daytrader

mars 9, 2010 at 10:17 e m (Daily junk)

När jag blir en framgångsrik daytrader och rullar mig i LV-väskor och skrattar åt de fattiga, då ska jag köpa den här gorillan. Den är gjord av Pia Langelund för Royal Copenhagen.

En dag gorillis, då är det bara du och jag. Då skiter vi i alla andra och bara ler åt varann. Vi äter långa söndagsfrukostar och varenda gång du ser på mig över vårt överbelamrade frukostbord med den där fundersamma blicken med kärlek i botten, då kommer jag äntligen vara trygg. Jag läser DN och du kontemplerar över Svenskan. Doften av nymalet kaffe hänger tung i luften och frallor från Gateau pryds med konstiga starka ostar och salami.

Vilket liv va gorillis? Vilket liv…

( Nu tänkte jag skriva ” Vi ses i Nangiala” men dessvärre skulle nog större delen av min bekantskapskrets ringa 112 och säga:

– Nu har det äntligen hänt. Det vi alla väntat på. Hotness har tagit fram slipsen.

 Så det skiter vi i. )

Adios Flamingos

3 kommentarer

  1. momaskitchen said,

    Citat: Nu har det äntligen hänt (…) Har du heeelt tappat förståndet?

  2. manilla said,

    …eeeh?

    • hotness said,

      Ah juste, glömde säga att det är slut mellan oss. Jag har hittat en ny. Som du kanske ser på fotot är han rätt lik dig, men han kräver mycket mindre underhåll.

Kommentera

