Min belöning

augusti 2, 2010 at 10:03 f m (Spendingmadness)

Då jag inte hade bröstcancer efter veckor i total ångest och testamentsskrivande beslöt jag mig för att belöna mig själv med lite italiensk design.

Jag gjorde en mammografi och ultraljudsundersökning för att sedan toppa det hela med en biopsi. Mammografin var ju ingen höjdare, kändes som om någon liksom andades in hela mig. Biopsin inte så hemsk. Men att ligga halvnäck i ett dunkelt rum med en man vid namn Dieter som långsamt smörjde in mina bröst med glidmedel är något som jag såhär i efterhand allvarligt funderar att fakturera.

Helt ärligt känns jag som jag är pånyttfödd. En andra chans. Jag hajar faktiskt att jag verkligen vill vara med i den här stundvis hopplösa karusellen. Och att jag inte vill missa en endaste minut.

Så kärlek till er alla. Och förhoppningsvis lite italiensk design.

Take me out wit da fader

1 kommentar

  1. momaskitchen said,

    Jag kan hoppa kärleken och ta ett par nya skor i stället, skulle vara nice med ett par air Max nu när du ändå har spenderarbrallan på.Jag känner starkt att jag kommer att vara en sååå mycket bättre människa under carnevalen med ett par nya Air Max!
    Reespect!

Kommentera

