Sneaky

januari 10, 2011 at 12:46 f m (Daily junk)

Jag har inte bloggat på ett tag. Av en massa olika anledningar egentligen. En av dem är att jag inte orkat. Inte tyckt det är så vidare kul. Att jag har en tvättäkta stalker på halsen. Att jag inte haft något att säga. True lie, jag har massor att säga. Men då mina läsare består av både vänner och fiender, fans och haters, gamla ligg och potentiella nya är det knepigt att välja sina ord. Jag menar, det är ju en ganska så bred målgrupp. Så jag skriver bara lite sådär när jag känner för det, låter lite ord trilla ut. Som harpluttar. Spridda lite sådär överallt och ingenstans.

Shit, jag e värsta Thåström…

Kommentera

